Pogoji poslovanja
I. Glavne določbe
- Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju "pogoji") so izdani v skladu z določbami 1751 (in naslednjimi) zakona št. 89/2012 Civilnega zakonika (v nadaljnjem besedilu "civilni zakonik") češke zakonodaje,
HEPA group s.r.o.
Matična številka: 26855071
ID za DDV: CZ26855071
Sedež podjetja: Divadelní 14, 741 01 Nový Jičín
Registrirano na občinskem sodišču v Pragi
Kontaktna oseba: Kryštof Novák
E-mail: tosehodi@prodiscgolf.cz
Telefon: +420 737 566 882
w: www.prodiscgolf.net
(v nadaljevanju: „Prodajalec“)
- Pogoji urejajo medsebojne pravice in obveznosti prodajalca in fizične osebe, ki nabavno pogodbo sklene zunaj svojega poslovanja kot potrošnik ali med svojim poslovanjem (v nadaljevanju "kupec") prek spletnega vmesnika, ki se nahaja na spletnem mestu, ki je na voljo na naslovu www.prodiscgolf.net (v nadaljnjem besedilu "spletna trgovina").
- Določbe pogojev so sestavni del kupoprodajne pogodbe. Različna določila kupoprodajne pogodbe imajo prednost pred določbami teh pogojev.
- Pogoji in Nabavna pogodba so sklenjeni v angleškem jeziku.
II. Informacije o izdelkih in cene
- Informacije o blagu, vključno s cenami posameznega blaga in njegove glavne značilnosti, so za posamezno blago podane v katalogu spletne trgovine. Cene blaga vključujejo davek na dodano vrednost, vse s tem povezane pristojbine in stroške vračila blaga, če takega blaga po svoji naravi ni mogoče vrniti po običajni pošti. Cene blaga ostajajo veljavne, dokler so razstavljene v spletni trgovini. Ta določba ne izključuje različnih cen v kupoprodajni pogodbi pod individualno dogovorjenimi pogoji.
- Vse predstavitve blaga, uvrščene v katalog spletne trgovine, so informativne narave in prodajalec glede tega blaga ni dolžan skleniti kupoprodajne pogodbe.
- Spletna trgovina objavlja informacije o stroških, povezanih s pakiranjem in dostavo blaga.
- Možnih popustov z nakupno ceno blaga ni mogoče kombinirati, razen če se prodajalec in kupec dogovorita drugače.
III. Naročilo in kupoprodajna pogodba
- Stroške, ki jih ima kupec pri uporabi sredstev za komunikacijo na daljavo v zvezi s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe (stroški internetne povezave, stroški telefonskih klicev), nosi kupec sam. Ti stroški se ne razlikujejo od običajne stopnje.
- Kupec blago naroči na naslednje načine::
- Preko svojega računa stranke, če se je že predhodno registriral v spletni trgovini,
- Z izpolnitvijo obrazca za naročilo brez registracije.
- Kupec pri oddaji naročila izbere blago, število artiklov, način plačila in dostave..
- Pred oddajo naročila lahko kupec preveri in spremeni podatke, vnesene v naročilo. Kupec pošlje naročilo prodajalcu s klikom na gumb Oddaj naročilo. Informacije, navedene v naročilu, prodajalec šteje za pravilne. Pogoj veljavnosti naročila je izpolniti vse zahtevane podatke v naročilnici in potrditi kupca, da se je seznanil s temi pogoji.
- Takoj po prejemu naročila bo prodajalec kupcu poslal potrdilo o prejemu naročila na elektronski naslov, ki ga je kupec vnesel ob naročilu. Ta potrditev je samodejna in se ne šteje kot kupoprodajna pogodba. Potrditvi so priloženi veljavni pogoji prodajalca. Kupoprodajna pogodba je sklenjena po prejemu naročila s strani prodajalca. Potrdilo o naročilu je dostavljeno na e-poštni naslov kupca.
- V primeru, da prodajalec ne more izpolniti nobene zahteve, navedene v naročilu, bo prodajalec na e-poštni naslov kupca poslal spremenjeno ponudbo..
- Vsa naročila, ki jih prejme prodajalec, so zavezujoča. Kupec lahko naročilo prekliče, dokler kupec ne prejme obvestila o prejemu naročila s strani prodajalca..
- Če pride do očitne tehnične napake prodajalca pri ceni blaga, razstavljenega v spletni trgovini ali med postopkom naročanja, prodajalec ni dolžan dostaviti blaga kupcu za to očitno napačno ceno, tudi če kupcu je bila poslana samodejna potrditev v skladu s temi pogoji. Prodajalec bo kupca nemudoma obvestil o napaki in mu poslal spremenjeno ponudbo na e-poštni naslov kupca.
IV. Račun stranke
- Na podlagi registracije v spletni trgovini lahko kupec dostopa do svojega računa stranke. Kupec lahko s svojega računa kupca naroči blago..
- Kupec je dolžan ob registraciji na račun stranke in naročanju blaga posredovati pravilne in resnične podatke. Kupec je dolžan ob vsaki spremembi posodobiti podatke, vnesene v uporabniški račun..
- Dostop do računa stranke je zavarovan z uporabniškim imenom in geslom. Kupec je dolžan varovati zaupnost podatkov, potrebnih za dostop do njegovega računa stranke..
- Prodajalec lahko prekliče uporabniški račun, še posebej, če kupec ne uporablja več svojega uporabniškega računa ali če kupec krši svoje obveznosti iz pogodbe in teh pogojev.
- Kupec priznava, da uporabniški račun morda ne bo vedno na voljo, zlasti glede potrebnega vzdrževanja strojne in programske opreme prodajalca.
V. Plačilni pogoji in dostava blaga
- Kupec lahko plača blago z vsemi morebitnimi dodatnimi stroški, povezanimi z dostavo blaga v skladu z Nabavno pogodbo, na naslednje načine :
- Z bančnim nakazilom na TRR prodajalca št. CZ3720100000002400114655, ki se vodi pri banki FIO,
- Brezgotovinsko spletno plačevanje preko GoPay,
- Plačilo po povzetju za predajo blaga (na voljo samo na Češkem in Slovaškem),
- Plačilo z gotovino ali kartico pri osebnem prevzemu v trgovini.
- Kupec je dolžan prodajalcu skupaj z nakupno ceno plačati tudi stroške, povezane z pakiranjem in dostavo blaga v dogovorjenem znesku. Če ni spodaj izrecno določeno drugače, nakupna cena vključuje stroške, povezane z dostavo blaga .
- Pri gotovinskem plačilu je kupnina plačljiva ob prevzemu blaga. V primeru brezgotovinskega plačila kupnina zapade v plačilo v 14 dneh po sklenitvi kupoprodajne pogodbe.
- V primeru brezgotovinskega plačila je obveznost kupca, da plača kupnino, izpolnjena v trenutku knjiženja ustreznega zneska na bančni račun prodajalca.
- Prodajalec od kupca ne zahteva predplačila ali drugega podobnega plačila. Plačilo kupnine pred pošiljanjem blaga ni polog.
- V skladu z Zakonom o registraciji prodaje je prodajalec dolžan kupcu izdati potrdilo. Hkrati je dolžan prejete prihodke prijaviti pri davčnem upravitelju prek spleta, v primeru tehnične okvare, v 48 urah
- Blago je dobavljeno kupcu :
- Na naslov, ki ga določi kupec,
- Preko dispečerja paketov na naslov avtomata, ki ga določi kupec,
- Osebni prevzem v prodajalni.
- Način dostave je izbran pri naročilu blaga.
- Stroški dostave blaga, odvisno od načina pošiljanja in prejema blaga, so navedeni v naročilu kupca in v potrditvi naročila s strani prodajalca. Če se način prevoza pogaja na podlagi posebne zahteve kupca, kupec nosi tveganje in morebitne dodatne stroške, povezane s tem načinom prevoza .
- Prodajalec je po kupoprodajni pogodbi dolžan blago dostaviti na kraj, ki ga je kupec določil v naročilu in kupec je dolžan prevzeti blago ob dobavi. V primeru, da je zaradi razlogov kupca potrebno blago dostaviti večkrat ali drugače, kot je določeno v naročilu, je kupec dolžan plačati stroške, povezane s ponavljajočo se dostavo blaga. stroški, povezani z drugimi načini dostave .
- Kupec je ob prevzemu blaga od prevoznika dolžan preveriti celovitost embalaže blaga in v primeru kakršnih koli napak takoj obvestiti prevoznika. V primeru kršitve embalaže, ki kaže na nepooblaščen vstop v pošiljko, kupcu ni treba prevzeti pošiljke pri prevozniku.
- Prodajalec mora kupcu izdati davčno listino - račun. Davčni dokument se pošlje v elektronski obliki po elektronski pošti, na dobavljeno blago ga lahko priložite na zahtevo.
- Kupec lastnino blaga pridobi s plačilom celotne kupnine za blago, vključno s stroški dostave, vendar prej s prevzemom blaga. Odgovornost za nenamerno uničenje, poškodovanje ali izgubo blaga preide na kupca v trenutku prevzema blaga ali v trenutku, ko je bil kupec dolžan prevzeti blago, vendar tega ni storil v nasprotju z nakupno pogodbo.
VI. Vračilo naročenih izdelkov
- Kupec, ki je nabavno pogodbo sklenil zunaj svojega posla kot potrošnik, ima pravico odstopiti od nabavne pogodbe .
- Rok za odstop od pogodbenega roka je 14 dni:
- Od datuma prejema blaga,
- Od datuma prejema zadnje dobave blaga, če je predmet pogodbe več vrst blaga ali dobava več delov,
- Od datuma prejema prve dobave blaga, če je predmet pogodbe redna večkratna dostava blaga.
- Kupec med drugim ne more odstopiti od kupoprodajne pogodbe:
- Zagotavljanje storitev, če so bile opravljene z njegovim predhodnim izrecnim soglasjem, preden je potekel odstopni rok in je prodajalec kupca pred sklenitvijo pogodbe obvestil, da v tem primeru ni upravičen do odstopa od pogodbe,
- O dobavi blaga ali storitev, katerih cena je odvisna od nihanj na finančnem trgu, neodvisno od volje prodajalca in ki se lahko pojavijo med odstopnim rokom,
- O dobavi alkoholnih pijač, ki jih je mogoče dostaviti šele po tridesetih dneh in katerih cena je odvisna od nihanj na finančnem trgu, neodvisno od volje prodajalca,
- Pri dostavi blaga, ki je bilo spremenjeno glede na želje kupca ali za njegovo osebo,
- Dostava pokvarljivega blaga in blaga, ki je bilo po dobavi nepovratno pomešano z drugim blagom,
- Dostava blaga v zaprti embalaži, ki jo je kupec odstranil iz embalaže in je iz higienskih razlogov ni mogoče vrniti,
- Dostava avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če so kršili originalno embalažo,
- Dostava časopisov ali revij
- Dostava digitalne vsebine, razen če je dostavljena na materialnem nosilcu in dostavljena s predhodnim izrecnim soglasjem kupca pred iztekom odstopne dobe in pred sklenitvijo pogodbe, je prodajalec kupca obvestil, da nima pravice do odstopa od pogodbe,
- V drugih primerih iz 1837. člena Civilnega zakonika.
- Za izpolnitev odstopnega roka mora kupec v odstopnem roku poslati izjavo o odstopu.
- Za odstop od pogodbe lahko kupec uporabi vzorčni odstopni obrazec, ki ga je priskrbel prodajalec. Odstop od kupoprodajne pogodbe kupec pošlje na prodajalčev e-poštni naslov ali naslov za dostavo, določen v teh pogojih. Prodajalec kupcu nemudoma potrdi prejem.
- Kupec, ki je odstopil od pogodbe, je dolžan prodajalcu vrniti blago v 14 dneh od odstopa od pogodbe. Kupec krije stroške vračila blaga prodajalcu, tudi če blaga ni mogoče vrniti z običajno poštno pošiljko.
- Če kupec odstopi od pogodbe, mu prodajalec vrne vsa sredstva, vključno s stroški dostave, ki jih je od njega prejel na enak način brez odlašanja, vendar najkasneje v roku 14 dni od odstopa. Prodajalec bo kupcu kupljeni denar vrnil na drug način le, če se kupec s tem strinja in ne bo imel dodatnih stroškov.
- Če je kupec izbral način, ki ni najcenejši način dostave, ki ga ponuja prodajalec, mu kupec povrne stroške dostave blaga, ki ustrezajo najcenejšemu ponujenemu načinu dostave .
- Če kupec odstopi od pogodbe, prodajalec kupcu ni dolžan vrniti prejetih sredstev, preden kupec preda blago ali dokaže, da je blago poslano prodajalcu .
- Blago je treba prodajalcu vrniti nepoškodovano, neobdelano in neonesnaženo ter po možnosti v originalni embalaži. Prodajalec ima pravico enostransko pobotati zahtevek za povrnitev škode, nastale na blagu, z zahtevkom kupca za vračilo kupnine .
- Prodajalec lahko odstopi od kupoprodajne pogodbe zaradi razprodaje zalog, nedostopnosti blaga ali če je proizvajalec, uvoznik ali dobavitelj blaga prekinil proizvodnjo ali uvoz blaga. Prodajalec o tem takoj obvesti kupca preko elektronskega naslova, navedenega v naročilu, in mu v 14 dneh od obvestila o odstopu od kupoprodajne pogodbe vrne vsa sredstva, vključno s stroški dostave, prejete od njega po pogodbi na enak način ali na način, določen s strani kupca.
VII. Dostava izdelkov z napako
- Prodajalec je kupcu odgovoren, da na blagu ob prevzemu ni napak. Prodajalec je še posebej odgovoren kupcu, da je v času prejema blaga:
- Blago ima lastnosti, o katerih so se dogovorile stranke, v odsotnosti dogovora pa lastnosti, ki jih kupec ali proizvajalec opiše ali pričakuje kupec glede na naravo blaga in oglaševanje, ki ga izvajajo,
- Blago je primerno za namen, ki ga navede prodajalec, ali za katerega se tovrstno blago običajno uporablja,
- Blago ustreza kakovosti ali dizajnu, dogovorjenemu v dogovorjenem vzorcu ali modelu, če je bila kakovost ali dizajn določen v skladu z dogovorjenim vzorcem ali modelom,
- Blago je ustrezne količine, mere ali teže,
- Blago ustreza zakonskim zahtevam.
- Če se napaka pokaže v šestih mesecih po prejemu blaga s strani kupca, se šteje, da je bilo blago v času prejema z napako. Kupec ima pravico uveljaviti pravico do napake, ki se pojavi na potrošniškem blagu, v štiriindvajsetih mesecih po prejemu. Ta določba ne velja za blago, ki se prodaja po nižji ceni zaradi napake, za katero je bila dogovorjena nižja cena, za obrabo blaga, ki je posledica njegove običajne uporabe, za rabljeno blago z napako, ki ustreza stopnji uporabe oz. obraba zaradi narave blaga.
- V primeru napake lahko kupec prodajalcu vloži pritožbo in zahteva :
- Menjava za novo blago,
- Popravilo blaga,
- Primerni popust na kupnino,
- Odstop od pogodbe.
- Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe:
- Če ima blago stvarno napako,
- Če se izdelka ne more pravilno uporabiti zaradi ponavljajočih se napak ali zaradi napake pri popravilu,
- V primeru večkratnih napak blaga.
- Prodajalec je dolžan pritožbo sprejeti v kateri koli ustanovi, v kateri je sprejem pritožbe možen, ali na sedežu podjetja ali kraju poslovanja. Prodajalec je dolžan kupcu dati pisno potrditev, kdaj je kupec uveljavil pravico, kakšna je vsebina reklamacije, kakšen je način pritožbe kupca in način obravnave pritožbe.
- Prodajalec ali uslužbenec, ki ga pooblasti prodajalec, odloči o zahtevku takoj, v zapletenih primerih v treh delovnih dneh. To obdobje ne vključuje razumnega časa, odvisno od vrste izdelka ali storitve, potrebne za strokovno oceno napake. Pritožbe, vključno z odstranitvijo napak, je treba obravnavati takoj, najpozneje v 30 dneh od datuma zahtevka, razen če se prodajalec in kupec dogovorita za daljše obdobje. Potek tega roka se šteje za bistveno kršitev pogodbe in kupec ima pravico do odstopa od pogodbe. Zahtevek je uradno vložen, ko ga prodajalec uradno prejme od kupca (uveljavljanje pravice zaradi izdelka z napako).
- Prodajalec pisno obvesti kupca o rezultatu zahtevka.
- Kupec nima pravice do pomanjkljive izvedbe, če je kupec pred prevzemom stvari vedel, da je stvar napačna, ali če je kupec sam povzročil napako.
- V primeru upravičenega zahtevka ima kupec pravico do povračila razumno nastalih stroškov, nastalih v zvezi s zahtevkom. Kupec lahko to pravico uveljavi pri prodajalcu v enem mesecu po izteku garancijskega roka.
- Kupec lahk izbira način zahtevka.
- Pravice in obveznosti pogodbenih strank glede pravic iz pomanjkljive izvedbe urejajo členi 1914 do 1925, členi 2099 do 2117 in členi 2161 do 2174 civilnega zakonika in Zakon o varstvu potrošnikov.
VIII. Dostava
- Pogodbeni stranki si lahko pošljeta vso pisno korespondenco po elektronski pošti.
- Kupec mora prodajalcu dostaviti korespondenco na elektronski naslov, naveden v teh pravilih in pogojih. Prodajalec bo kupcu dostavil korespondenco na elektronski naslov, naveden v njegovem računu stranke ali naročilu.
IX. Zunajsodno reševanje sporov
- Češka trgovinska inšpekcija s sedežem na naslovu Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, ID: 000 20 869, internetni naslov: https://adr.coi.cz/cs, je pristojna za izvensodno odločanje. reševanje potrošniških sporov, ki izhajajo iz kupoprodajne pogodbe..
- Evropski potrošniški center Češka, s sedežem na Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, internetni naslov: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktna točka v skladu z EU Uredbo št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Evropskega sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov in spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22 / ES (uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov).
- Prodajalec je upravičen do prodaje blaga na podlagi dovoljenja za trgovanje. Nadzor trgovine v okviru svojih pristojnosti izvaja ustrezen urad za izdajo dovoljenj za trgovino. Češka nadzorna služba za trgovino med drugim izvaja nadzor nad spoštovanjem zakona št. 634/1992 o varstvu potrošnikov.
X. Končne določbe
- Češka trgovinska inšpekcija s sedežem na naslovu Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, ID: 000 20 869, internetni naslov: https://adr.coi.cz/cs, je pristojna za izvensodno odločanje. Reševanje potrošniških sporov, ki izhajajo iz kupoprodajne pogodbe. Spletna platforma za reševanje sporov na naslovu http://ec.europa.eu/consumers/odr se lahko uporablja za reševanje sporov med prodajalcem in kupcem na podlagi prodajne pogodbe.
- Evropski potrošniški center Češka, s sedežem na Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, internetni naslov: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktna točka v skladu z EU Uredbo št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Evropskega sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov in spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22 / ES (uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov).
- Prodajalec je upravičen do prodaje blaga na podlagi dovoljenja za trgovanje. Nadzor trgovine v okviru svojih pristojnosti izvaja ustrezen urad za izdajo dovoljenj za trgovino. Češka nadzorna služba za trgovino med drugim izvaja nadzor nad spoštovanjem zakona št. 634/1992 o varstvu potrošnikov.
- Kupoprodajno pogodbo, vključno s pogoji, prodaja prodajalec arhivira v elektronski obliki in ni dostopna.
- Prodajalec lahko spremeni ali dopolni besedilo pogojev. Ta določba ne vpliva na pravice in obveznosti, ki izhajajo iz datuma začetka veljavnosti prejšnje različice pogojev.
- Obrazec za umik je priložen pogojem.
Ti pogoji začnejo veljati 1. januarja 2018 .